Klachten en Retouren
Klachten
Wij zullen altijd de grootste zorg dragen in het verlenen en afhandelen van de beste service. Mocht je toch onverhoopt een klacht hebben dan horen wij dat graag! Wij zullen elke klacht aanhoren en deze zo goed mogelijk proberen op te lossen naar ieders tevredenheid. U kunt hiervoor het contactformulier hieronder invullen of een e-mail sturen naar info@serveermeer.nl
Na ontvangst van je klacht streven wij ernaar om binnen 7 dagen tot een oplossing te komen. Mocht het toch langer duren dan nemen wij uiteraard contact met u op.
​
​
Retouren
Bedenktermijn van 14 dagen
Je hebt standaard wettelijk een bedenktermijn van 14 dagen om zonder opgaaf van reden het aangekochte product te retourneren. Deze termijn start op de datum van ontvangst van de bestelde producten. Nadat je bij ons de retourmelding hebt gemaakt heb je nog 14 dagen de tijd om het product retour te zenden.
Hoe werkt retourneren bij Serveer Meer?
Het product kan alleen ongebruikt, en indien van toepassing, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van een bestelling zijn de kosten voor het retour sturen voor jouw rekening. Wanneer wij uw retourzending hebben ontvangen zullen wij deze controleren en verwerken en zullen wij uw aankoopbedrag inclusief verzendkosten voor heenzending terugbetalen.
Retourneren kan op eigen kosten via een willekeurige pakketdienst naar onderstaande adresgegevens.
Retouradres:
Serveer Meer
Keizersweg 37
8091JH Wezep
​
​
​
​